מתחם ה-1,000 בראשל"צ, המטרופולין החדשה של ישראל, שנקרא גם האלף, זוכה להדמיות מרהיבות, שמאפשרות הצצה לסגנון חיים עירוני שוקק, המשלב עבודה עם מגורים, עסקים, בילוי ופנאי

הדמיית מחשב למתחם האלף
טוטם מציגה את עיר העסקים התוססת והמרגשת. 

מתחם ה-1,000 בראשל"צ צפוי להפוך ל"עיר עסקים" ראשונה מסוגה בישראל, המציעה קונספט של עירוב שימושים סביב השעון.

לצורך שיווק והצגת המתחם גויסה חברת טוטם הדמיה ואנימציה. טוטם יצרה הדמיות מרהיבות לשימושים שישתרעו על פני כ-1.7 מיליון מ"ר של שטחי תעסוקה, משולבים עם 5,400 יחידות דיור. כמו כן, יכלול המתחם רחובות מסחר, דיור מוגן, מעונות סטודנטים, מלונאות ומוסדות תרבות ואקדמיה.

ההדמיות מתפרסמות כאן במלואן לראשונה ומספקות תמונות נדירות ליצירתו של המתחם.

הדמיית מחשב למתחם ה1000
המתחם המסחרי יציע עסקים עם תרבות פנאי ומגורים. 

האסטרטגיה השיווקית שמאחורי המתחם

את האסטרטגיה השיווקית גיבשה חברת build, המתמחה בשירותי אסטרטגיה ומיתוג עירוניים, בתפיסה ייחודית, יצירתית וחדשנית. החברה ביצעה תהליך מתודולוגיה, מיתוג ויצירת זהות למרחב העירוני החדש.

את התוצר הסופי, התבקשה חברת טוטם הדמיה ואנימציה, המתמחה בהדמיות למסחר מניב, תעסוקה, מגורים ונדל"ן, לתרגם לשפה ויזואלית תואמת אסטרטגיה ומיתוג. אין זו הפעם הראשונה שטוטם ממחישה את מתחם האלף. עתה, עם התגבשות התכנון, מצליחה טוטם להעביר לצופים תמונה מדויקת של עיר העסקים העתידית, הכוללת תחבורה מתקדמת ובין היתר, גם טרמינל, חיבור לקווי הרכבות הקלות, מערכות הסעה פנימיות, שבילי אופניים והליכה.

הדמיה אדריכלית למתחם האלף
מבט אל רחוב טיפוסי המציג עירוב שימושים. 

אורבניות חדשנית ומתקדמת

מתחם ה-1,000 יציע איכות חיים אורבאנית חדשנית ומתקדמת, כפי שמשתקפת בהדמיות טוטם. להבדיל מאזורי המסחר המשמימים, מתחם ה-1000 יהפוך לעיר מלאת חיים, שתאפשר לדיירים ולעובדים ליהנות מפנאי משפחתי, ותספק להם את כל הצרכים והרצונות של עיר חכמה.

מה תציע עיר העסקים?

תשתיות מתקדמות לטיפול באשפה, שפע של שטחים ירוקים, גינות ופארקים, מסלולי ריצה, מרחבי טבע, מתחמי בילוי תוססים וקרבה לחוף הים.

הרחוב הראשי ישלב מסחר ובתי קפה, בסמוך ממוקמים הסופרלנד והאמפי לייב פארק. בצמוד למתחם ה'יס פלנט' ובו 26 בתי קולנוע ושלל מסעדות, לא רחוק ממנו פנינת הטבע של האגם, מבני תרבות ועוד.

הדמיה אדריכלית למתחם ה1000
עיר מרגשת ותוססת עם תחבורה מושלמת. 

יזמי נדל"ן, עסקים ומסחר בוחרים ב- 1000

המרחב הראשון והיחיד בארץ מאפשר ליזמים, לחברות נדל"ן מניב ולחברות גדולות, דוגמת קבוצת דיסקונט, אמות ופרשקובסקי, להתפרס על פני שטח נרחב, ליהנות מעבודה בתוך מרכז העיר ולהתמקם בחוד החנית של המרחבים העירוניים בישראל.

היוזמים והמבצעים

מנהלת ה-1000 ועיריית ראשון לציון.

אדריכלות: ניר-קוץ אדריכלים.

אדריכלות נוף: צורנמל-טורנר אדריכלות נוף.

אסטרטגיה, מיתוג עירוני, ליווי וייעוץ: חברת build.

הדמיות: טוטם הדמיה ואנימציה.

ניתן לצפות בהדמיות נוספות של מתחם ה1000 בגלריית הדמיות החוץ באתר.

כתבות ומאמרים נוספים בנושאי הדמיה ממוחשבת ניתן לראות בעמוד סיפורי הצלחה באתר.