בסרט שיצרה חברת טוטם עבור זד פילמס מוצג חזונו הגדול של ניר ברקת ראש עיריית ירושלים: פרויקט שער העיר – שער הכניסה לירושלים.

פרויקט הכניסה לעיר הוא פרויקט הפיתוח הכלכלי המרכזי של העיר ירושלים. במיקום נגיש זה ייבנה מרכז שלטוני, עסקי, כלכלי בין-לאומי בשילוב היצע תרבותי ותיירותי. על פי התכנון, רובע העסקים ובו פעילות ענפה של תעסוקה ומסחר ימשוך חברות, משקיעים וגופים כלכליים משמעותיים מהארץ ומהעולם.

פרויקט הכניסה לעיר כולל מערך תחבורה מתקדם המוריד את נפח המכוניות הפרטיות בעיר, והוא "אבן דרך בהתפתחות מערכות תחבורה משולבות בישראל". במערך התחבורה החדש משולבים אוטובוסים, רכבת קלה, רכבת ישראל, לרבות קו מהיר לתל אביב וממנה, חניון תת-קרקעי, מעבר להולכי רגל ושבילי אופניים. נתיב מהיר מוביל לנמל התעופה מכמה אזורים בעיר והופך את ירושלים לנגישה יותר לתיירות ולעסקים בין-לאומיים.

הסרט מציג את החזון של ראש העיר, ניר ברקת, המשלב משרדים, דירות מגורים, מלונות, תרבות פנאי וחללים ציבוריים. את הדמיות הפרויקט, יחד עם האנימציה התלת מימדית יצרה חברת טוטם על בסיס תכנון המרחב הציבורי של חברת אדריכלות הנוף הבינלאומית TOPOTEK1 . פרויקט הכניסה לעיר המתוכנן לקום בירושלים צפוי לכלול 24 מגדלים, מתוכם תשעה בני 36 קומות, ויכלול, בין השאר, כ-2,000 חדרי מלון וכ-1,400 חניות תת-קרקעיות.

בוועידת כלכליסט בלונדון סיפר ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, כי ביצוע הפרויקט צפוי להתחיל ב-2018 וכי ההפרדה המפלסית שנדרשת לפרויקט נחפרת כבר עתה. ההשקעה בפרויקט צפויה להגיע ל-1.4 מיליארד שקלים.

לדברי ברקת: "פרויקט הכניסה לעיר הוא המקום שיאפשר לחברות ולסטארט-אפים להתמקם – זה יושב על הרכבת המהירה לתל אביב. זה המקום הנגיש ביותר בעולם. אנחנו מדברים על 1.6 מיליון מ"ר של משרדים – פי שבעה מעזריאלי בתל אביב. הפרויקט ישנה את עתידה של ירושלים", אמר ברקת.

הסרט הופק ע"י זד פילם ובוים ע"י עודד שמעוני.

כתבות ומאמרים נוספים בנושאי הדמיה ממוחשבת ניתן לראות בעמוד סיפורי הצלחה באתר.