יצאנו לביקור קטן בקפריסין ולא נחנו שם לרגע… קבלו את ההדמיות החדשות לפרויקט Caesar blue , קפריסין

הדמיה ממוחשבת לפרויקט סיזר בקפריסין
הדמית חוץ של מתחם הנופש מגובה אדם (טוטם הדמיה ואנימציה)

לא מזמן קיבלנו הצעה מפתה במיוחד- קפיצה קטנה לקפריסין. לא, לא מדובר בחופשה רגל על רגל אלא בהזמנה לעצב את נראות מתחם החופשה עבור הנופשים והתוצאה הראשונית לפניכם: מקבץ הדמיות מרהיבות ומעוררות חשק, שנמצאות בשלבי ביצוע מבית היוצר של חברת טוטם הדמיה ואנימציה, עבור פרויקט דירות נופש על הים של קפריסין, בתוך ריזורט פרטי.

הדמיה אדריכלית של מתחם הנופש בקפריסין
הדמית מחשב של מבט מאפיין של מתחם הנופש (טוטם הדמיה ואנימציה)

הדמיות מדויקות שמעבירות את המסר

הבנתם נכון- המתחם סגור עבור הדיירים בלבד ומעבר לפריבילגיה הזו, מציע גם שפע של פסיליטיז מתקדמים ומהנים במיוחד, ביניהם בריכות רגילות, בריכות מקורות, בריכות ילדים, פארק מים, מסעדות וחנויות, חדרי כושר וספא ובקיצור, כל מה שמלון ריזורט 5 כוכבים יכול להציע.

בימים אלו סיימה חברת טוטם הדמיה ואנימציה להפיק את ההדמיות שישקפו את כל הטוב הזה, לצד החוויה שמציעות הדירות עצמן, שכולן כולל כולן מזכות את הנופשים במרפסות גדולות ונוף אל הים היפיפה של חופי קפריסין.

 

הדמיה תלת מימדית של מתחם נופש בקפריסין
הדמית לילה של הבריכה המרכזית במתחם (טוטם הדמיה ואנימציה)

ההדמיות מסייעות בשיווק הפרויקט באמצעות המחשת החוויה

בזכות ההדמיות המדויקות שמעבירות את המסר הנדרש וממחישות את החוויה שצפויה לנופשים, ניתן יהיו לצפות גם בחללים הציבוריים של הדירות, אשר תוכננו כאופן ספייס וכן, את הדגש וההשקעה הניכרת שהושמו על עיצוב עדכני ומודרני, המותאם לאווירת נופש על הים ותורם לשלווה ולרוגע הנדרשים.

העבודה על הריזורט הקפריסאי עשתה לנו חשק לתכנן את החופשה הבאה בקפריסין, הפעם רגל על רגל…

הדמית מחשב לפרויקט סיזר בקפריסין
הדמית סוויטה מפנקת הפונה אל הים (טוטם הדמיה ואנימציה)

תיאור הפרויקט:

סיזר בלו ריזורט הינו מתחם מגורים סגור למשפחות המציע לדייריו סגנון חיים לפנאי וחופשה.

המתחם מציע מגוון רחב של בריכות נושא לילדים, למבוגרים, בריכות סגורות, פארק מים, אגם סקי מלאכותי ופעילויות מים נוספות בנוסף לחוף הים הצמוד. בנוסף מציע הריזורט חדרי כושר וספא, מסעדות, חנויות ושלל פעילויות למענה לחופשה משפחתית קיצית מושלמת.

אדריכל הפרויקט, שי שכטר, מספר על תכנון הפרויקט:

"המתחם תוכנן כך שייצור מקבצים של בינוי מסביב לפונקציות ציבוריות כדי לחזק את הקהילתיות במתחם. בנוסף הושם דגש בבינוי על ההפנייה של הבניינים כך שכל הדירות יוכלו ליהנות מנוף הים הצמוד.

הדירות תוכננו עם מרפסות גדולות ורחבות ועם חלונות גדולים כדי לאפשר לדיירים ליהנות מהים ומהאור הטבעי בקיץ של קפריסין. החלל הציבורי של הדירות, הכולל את הסלון, המטבח ופינת האוכל, תוכנן כ OPENSPACE , כדי להעצים את תחושת החופש וחוסר הפורמליות הים תיכונית. כל הדירות כוללות יחידת הורים עם חדרי רחצה צמודים וכן חדרי שינה גדולים ורחבים".

תמונות נוספות של הפרויקט תוכלו לראות בגלריות הדמיות החוץ והדמיות הפנים באתר:

כתבות ומאמרים נוספים בנושאי הדמיה ממוחשבת ניתן לראות בעמוד סיפורי הצלחה באתר.