לפני שש שנים פנו פרי דוידוביץ' לחברת טוטם הדמיה ואנימציה על מנת שיצרו עבורם סרטון אנימציה לארמון מגורים מפואר בתכנונם.

האדריכלים שלום דוידוביץ' וחנן פרי קיבלו הצעה נדירה, להשתתף בפרויקט בנייה ייחודי בלב הסוואנה של ניגריה ולתכנן ארמון לטייקון מקומי שהחליט להקים לעצמו בית קיץ מפואר. הם התמודדו עם עוד שני משרדים זרים נוספים על תכנון הפרויקט ונתבקשו להכין הצעה מפורטת לתכנון הארמון על כל פרטיו. בתחילת התהליך קיבלו פרי ודוידוביץ' החלטה אסטרטגית ללוות את התכניות בסרטון הדמיה שימחיש את העושר והגודל של הבניין מבחוץ ומבפנים, ופנו לחברת טוטם הדמיה ואנימציה.

סרטי הדמיה אדריכליים עובדים בדרך כלל עם ספריות של פריטים ורהיטים, אבל כאן, בגלל העיצוב והתכנון המיוחד, המתאפיין בשפה ניאו-קלאסית ובאלמנטים מעולם העיצוב של מלונות פאר וחדרי אירוח פריסאיים, לא היה מאיפה לקחת את פרטי העיצוב והריהוט.

במשך שבעה חודשים עבדה חברת טוטם בבנייה המאתגרת והייחודית של כל חללי הארמון עד לרמת גדילי השטיחים, מסעדי הכורסאות והידיות המוזהבות של דלתות חדרי הרחצה.

חברת טוטם היתה צריכה לבנות ולפסל בתלת מימד אלמנטים מיוחדים בהתאם לעיצוב הניאו קלאסי המאתגר שמתאפיין בקווים מורכבים ולא ישרים, ודרש בנייה ברזולוציה מאד גבוהה, מידול מאד מורכב ומפורט, והתמודדה עם שינויים מתמידים בעיצוב תוך כדי עבודה ותנועה.

הסרט שהיה הישג עצום, הן לאדריכלים והן לחברת טוטם, הוצג לטייקון ופרי ודוידוביץ' נבחרו מיד.

מקץ שש שנים הארמון כבר ניצב לתפארת ניגריה. הוא ממוקם על מגרש של 35 דונמים במחוז דלתא ומשתרע על שטח עצום של 12 אלף מטרים. זה הבית הפרטי הגדול ביותר שתוכנן אי פעם על ידי ישראלים.

התכנון הלא שגרתי של הארמון כלל בנוסף אולם קולנוע, אולם דיסקו, מספרה, אולם באולינג, ומלאי סוויטות לאירוח. במרתפים נבנו מתקנים מיוחדים לטיהור מים ובחוץ גנרטור לחשמל, משום שבחלקים נרחבים בניגריה אין פריסה של תשתיות בסיסיות. בצמוד למטבח יש חדר קירור שבו שוחטים את התרנגולות והעיזים כי אין סופרמרקט להביא ממנו בשר.

חברת טוטם הדמיה ואנימציה מלווה כבר שנים רבות את האדריכלים פרי דוידוביץ' שהם מהמשרדים המובילים בארץ בבנייה פרטית למגורים, בתכנון של וילות, דירות יוקרה ובתים פרטיים למעמד הגבוה ולשכבה העליונה של עשירי ישראל.