במכרז של המדינה לתכנון משרד מבקר המדינה בירושלים, של חברת "שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות", שכלל אדריכלים מובילים בתחומם, השתתפו וזכו "קולקר קולקר אפשטיין אדריכלים". סרט המחשה מבית טוטם הדמיה ואנימציה, הוצג לטובת המכרז ביחד עם הדמיות הפנים שגם אותם יצרו בסטודיו טוטם. כאמור, בעקבות הפרזנטציה הגיעה הזכייה במכרז על פרויקט מתוקשר זה, שהקמתו מוערכת בעלות של כ-130 מיליון ש"ח ובנייתו צפויה לארוך כ-33 חודשים. הפרוייקט רחב המימדים כולל כ-18,000 מ"ר של בניין משרדים בן עשר קומות, קומת שירות תת-קרקעית וחניה ללמעלה מ-200 רכבים וממוקם בסמוך לבית המשפט העליון ולחניון הלאום בירושלים.

בסרט ניתן לראות את הסביבה והנוף הירושלמי הטיפוסי, לאחר מבט קצר על המבנה עצמו, אנו נכנסים דרך הכניסה הראשית ו"מטיילים" על פני הקומות. בדרך ניתן לראות את החללים השונים: מבואת כניסה, אטריום, את האודיטוריום הרחב שנמצע במפלס מינוס אחת, הספרייה שנמצאת באותה הקומה, משרד טיפוסי, מזכירות לשכת מבקר המדינה ואת הלשכה, רחבת הידיים, של מבקר המדינה.

"קולקר קולקר אפשטיין אדריכלים" הוא משרד ותיק, שיחד עם חברת טוטם הדמיה ואנימציה, יצר מסורת עבודה משותפת על מגוון פרויקטים אדריכליים. יצירת סרט אנימציה והדמיות עבור פרויקט בית מבקר המדינה היתה הזדמנות מצוינת לעבוד על פרויקט חשוב ומעניין תחת חסותה של חברת שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות מקבוצת אריסון. השילוב המנצח של עיצוב ותכנון עדכניים יחד עם המחשה ריאליסטית מדברים בעד עצמם. כל שנותר, הוא להמתין ולראות את התוצאה, למרות שלעיתים נדמה כאילו כבר ראינו אותה, וקל לשכוח שאלו רק הדמיות…