2B3D
 המשרד שהוקם על ידי אדריכלים יעל זילברצוויג ואמיר גולן, מתמחה בעיצוב פנים חדשני ומודרני של בניה פרטית, משרדים ובתי עסק, בדגש על נקיון צורני, תפיסת חלל מודרנית ועיצוב מינימליסטי.
תכנון כל הפרויקטים במשרד נעשה על ידי תוכנות תלת מימד כשרוב הדמיות תלת המימד נעשות על ידי צוות טוטם הדמיה ואנימציה.
שילוב הדמיות תלת מימד עם חשיבה דו מימדית לאורך כל שלבי הביצוע, מאפשרים לזילברצוויג וגולן להגיע לרמת גימור גבוהה וייחודית.

האתגר ב"אי על מגדל"
האתגר של חברת טוטם בפרויקט זה, היה לבטא את נועזותם של זוג המעצבים הצעירים, שהציעו מחד תכנית עתידנית ואמנותית ומאידך, בלתי מתפשרת בנושא של פרקטיות ונוחות יומיומית. ניתן לראות בהדמיות כי לדירה תפיסה פיסולית ופלאסטית, הצמודה לגרעין המבנה, שהופך למעין אי. ככל שמתרחקים מהאי החללים הופכים אוריריים משוללי קירות ומחיצות, ונותנים במה לנוף רחב הידיים הנשקף מהדירה כולה. צורה ייחודית זו משווה לדירה תחושה של חללים גדולים יותר משטחם במציאות.

סיכום
כפי שניתן לראות מההדמיות, תכנון הדירה הסתייע בעזרת חברת טוטם ,שעל ידי תוכנות מחשב תלת מימדיות עדכניות, הצליחה לדמות את תכנון המעצבים, הקווים המתעגלים, החללים הפתוחים והקירות הגליים החוברים לצורות האמורפיות.
צוות טוטם ליווה את המעצבים לאורך כל תהליך התכנון, החל מהסקיצות הראשוניות דרך גיבוש החללים ובחינת החלופות ועד ההגעה לעיצוב הסופי.