בצל משבר הקורונה, ביצעה הרשת מהלך דרמטי למיתוג מחדש ופתיחת סניפים חדשים. על הקונספט העיצובי העדכני, שפת הסושיאל שנבחרה וחווית הרכישה לצעירים נוסח 2020 – בכתבה שלפניכם

הקורונה לא עצרה את רשת WOW London, שמקימה ומחדשת עשרות חנויות ברחבי הארץ בשנה האחרונה.

בתוך כך, ביצעה הרשת תהליך מיתוג ועיצוב שבו "המציאה את עצמה מחדש" כמילה האחרונה לצעירים. המהלך של הרשת, המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים בתחום הקוסמטיקה, טיפוח ואקססוריז במחירי לואו קוסט, נחל הצלחה.

כיום נמצאת הרשת בתהליך לפתיחת כ- 10 סניפים מחודשים נוספים.

הדמיה של חנות וואו
המיתוג החדש של WOW

"קונספט 'אפ טו דייט' עדכני"

את המהלך הוביל מי שרכש את הרשת השנה, איש העסקים טדי שגיא. מאחורי הקלעים הופקדה משימת עיצובם של הסניפים בשפה החדשה בידי מעצב פנים.

מי שנבחר למשימה הוא אורי ביטון (ORI DESIGN STUDIO), המתמחה בחדשנות בעיצוב חנויות, חללים מסחריים ומתחמים קמעונאיים.

אורי ביטון, אשר גם מלווה גופים בפיתוח קונספט עיצובי, מספר כי: "הרשת החליטה לעשות ריענון ולשנות את פניה עם קונספט חדש. החלטנו על קונספט 'אפ טו דייט', שיתחבר לקהל היעד הצעיר, שיספק חווית קנייה מגניבה ויצירתית. עוד שמנו דגש על שפת הסושיאל מדיה, אותה הם חיים".

הדמיה של חנות וואו קוסמטיקס
עולם הסושיאל נכנס לחנות

עמדת סלפי ואייקונים: שפה עיצובית מרעננת

מתוך התפיסה והאסטרטגיה הזו צמחו חנויות מטריפות וייחודיות, שזורות באלמנטים ואייקונים מעולם הרשתות החברתיות.

שפת הדור הצעיר תורגמה לאלמנטים של פופ-אפים, אייקונים המסבירים אילו פריטים נמצאים על המדף, עמדת סלפי, ועוד.

הדמיה של חנות רשת קוסמטיקה
שפה עיצובית מרעננת

"הצבעוניות הכניסה פרש למראה הזה", מוסיף אורי ביטון, "ומנגד יצרנו איזון עם חומרים כמו עץ גושני וקוריאן, על מנת שהצבע הורוד המלווה את שפת המיתוג והעיצוב, לא יהפוך לדומיננטי ולקיטשי מידי.

שילוב החומרים שבחרנו יוצר את המאזן וההרמוניה ומשדר משהו צעיר ורענן".

חווית הרכישה בעולם של ריבוי מוצרים

"על מנת למנוע תפזורת בשל ריבוי מוצרים, נקבעו קטגוריות. היה חשוב לשמור על סדר והגיון בקירות ובאופן התצוגה, ברהיטים שמלווים את הלקוח ועוד", מציין ביטון, "הקפדנו על איפה ואיך יעמוד כל מוצר ומאותן סיבות, כל רהיט פעיל מארבע חזיתות וממקסם את עצמו".

הדמיה של רשת וואו קוסמטיקס

סדר והגיון בחווית הרכישה

הצצה אל מאחורי הקלעים: ההדמיה והתוצאה

ב"שיטוט" בין הדמיות חברת טוטם שבוצעו במסגרת תהליך המיתוג מחדש, לבין החנויות המעוצבות שנפתחו בפועל, לא תרגישו כמעט בהבדל.

אחד לאחד, ברמת דיוק תכנונית וביצועית קפדנית, יצאו אל הפועל העיצובים המרשימים, המשדרים חווית רכישה מרגשת.

חנות וואו קוסמטיקס

צילום של החנות האמיתית. שימו לב לדמיון להדמיות

לחצו כאן על מנת לראות דמיון נוסף בין הדמיה לצילום בפרויקט דיור מוגן של בית בלב בביצוע חברת טוטם.

כדי להתעדכן בהדמיות האחרונות שביצעה חברת טוטם לחצו על עמוד הפרוייקטים.

מאמר מומלץ: לחצו כאן כדי ללמוד כיצד משתנה העיירה אופקים.

כתבות ומאמרים נוספים בנושאי הדמיה ממוחשבת ניתן לראות בעמוד סיפורי הצלחה באתר.