בגלל ההרכב הייחודי שלה, טוטם מאפשרת שירות ליזמים שהוא מעבר ליצירת הדמיות, ובאמצעות הניסיון רב השנים, לוקחת את שיווק הפרויקט צעד אחד קדימה.

ההרכב יוצא הדופן של טוטם- המונה אדריכלים ומעצבי פנים, ולא רק אנשי תלת, מאפשר לסטודיו לתת מענה ייחודי ליזמים שרוצים להשלים את הפרויקט, מבלי לספק תוכנית אדריכלית או חזיתות.

במקרים רבים, היזם מגיע לסטודיו וברצונו ליצור הדמיות על מנת לשווק רעיון, עדיין אין לו אדריכל ולכן אין ברשותו תוכניות, חזיתות, או כל ביטוי גראפי לפרויקט.

פה סטודיו טוטם נכנס לתמונה. באמצעות שאלות מכוונות ורפרנסים, היזם מקבל הכוונה ובצוות טוטם מבינים מה הכיוון ומקימים לתחייה את הרעיון השיווקי. התוצר הוא בניין אחד או אפילו שכונה שלמה, המתוכננים ישירות מן הרעיון אל מסך המחשב, לפעמים אפילו מבלי לעבור דרך הנייר.

ArtImg_YCF7_totem_georgia (1)

(הדמיות לפרויקט מגורים בגיאורגיה הכולל 3000 יחידות דיור, מוסדות ושטחים ירוקים)

 

פרויקט השכונה בגיאורגיה התחיל בתוכנית תב"ע בלבד, משרד האדריכלים "כנפו כלימור" נתן הנחיה של כמות מבנים, צורה גושית וכמות קומות, בהתאם להנחיות אלו, תכננו ועיצבו בסטודיו טוטם את הבניינים עד לרמה מפורטת כולל חומרים, כפי שניתן לראות בהדמיות.

 

במקרים אחרים, ישנו אדריכל אך אין מעצב פנים, וגם כאן הסטודיו מאפשר מתן מענה ובחירה ממגוון של סגנונות, ומעצב את החלל עד לפרט האחרון.

ArtImg_Cp34_totem_haskala

(שלבי עיצוב פרויקט "מגדלי ההשכלה" של "רפאל א.ג יזמות") 

היזם, הגיע כשברצונו לשווק את הפרויקט ללא תוכניות עיצוביות. טוטם סייעה בבחירת הקונספט העיצובי ואחראית על עיצוב הפנים הכולל חומרים, סטיילינג ואיבזור.

חשוב להבין שהדמיה היא לא מוצר שרוכשים והולכים איתו הביתה, אלא תהליך דקדקני ומושקע שהעבודה עליו יכולה להיות אינסופית. חשוב בתהליך הזה לקבל מענה מתאים מאנשים מקצועיים שהידע שלהם מאפשר גם פתרון בעיות וגם יצירת פתרונות יצירתיים וייחודיים לכל פרויקט.

 

ArtImg_E8Sp_totem_unisphere

(הדמיות ממוחשבות לסביבת אירועים וירטואלית של "יוניספייר" ששייכת כיום ל- "inter call")

 

בפרויקט זה טוטם קיבלה אתגר- לייצר חלל ללא תוכניות אדריכליות, חלל שלעולם לא ייבנה אבל עליו להרגיש מוחשי. העיצוב הכולל ריהוט, איבזור וכו', כמו גם התכנון בוצעו ע"י טוטם.

ArtImg_68AC_totem_bsr (1)

(הדמיות פנים לפרויקט "בסר בבורוכוב")

חברת "ב.ס.ר" הידועה, פנתה לשווק דירת 5 חדרים והיתה זקוקה לעיצוב פנים עדכני ומושך את העין. טוטם לקחה על עצמה לשלב בתהליך יצירת ההדמיות לעצב את הפנים באופן ייחודי ובלוחות זמנים קצרים במיוחד.

 

אתגר וחדשנות, ציפיות גבוהות ודקדקנות, הם שלוקחים את תהליך יצירת ההדמיה צעד אחד קדימה, ומאפשרים לטוטם לתת מענה כולל וחורג מהגבולות המצופים.