לעיתים, רק מלבצע הדמיות אנו נחשפים לפני רוב הציבור למגמות, תהליכים והתפתחויות אורבאניות מעניינות. בשנה האחרונה מצאנו עצמנו מדמים לא מעט מתחמים מסביב לחופי הכנרת שרובם ככולם שייכים לתחומי התיירות, הנופש והפנאי. להלן חשיפה ראשונה של כמה פרויקטים המעידים על כך שהאגם הצפוני שלנו ניעור אט אט מתרדמת החורף הארוכה שלו….

המלון האקולוגי

הצעה למלון אקולוגי בכנרת הטובל בתוך בריכות ביולוגיות המייצרות מיקרו אקלים שמקל על השהות במקום במשך כל חודשי השנה. הפרויקט כולל בריכות נשפכות לאגני ווטלנד המטהרים את המים ומשקים את הצמחיה במתחם כולו, מערכת מיזוג יעילה עושה שימוש במסת המים של הבריכות ובשפופרות תרמו סולאריות על הגגות ומאפשרת (בשילוב עם תאים פוטווולטאים) לבנות בית מלון המייצר יותר אנרגיה ממה שהוא צורך. התכנון ע"י אדריכל יוסי קורי מסטודיו גאוטקטורה וניתן לראותו בקטגוריית הדמיות החוץ באתר.

 

טבריה

פרויקט המגורים של קבוצת יוכלמן, שנבנה על שפת הכנרת הכולל מגוון דירות הפונות לכנרת, לחומות העיר העתיקה ולגולן ולחרמון. מפרט הפרויקט כולל בנוסף לספא, בתי קפה והמסעדות גם חוף ים צמוד. המשרד המתכנן: ערן מבל אדריכלים. הפרויקט מופיע בקטגוריית הדמיות החוץ באתר.

מלון בחוף המזרחי

בית מלון הבנוי על שטח של 7 דונם (חוף מגדל דרום) מתוכם 3600 מ"ר בנויים הכוללים 38 סוויטות בתכנון אדריכל מתי אבשלומוב. הפרויקט מופיע בקטגוריית הדמיות החוץ באתר.

עין גב

שיפוץ כללי של מסעדת הדגים בקיבוץ עין גב. השיפוץ כולל שדרוג המטבח למטבח מעודכן, החלפת עיצוב המסעדה לסגנון עכשווי עדכני, שדרוג חזיתות המבנה, יצירת פתחים גדולים לכיוון הכנרת ולנמל הקטן של הקיבוץ. המשרד המתכנן: ארי שאלתיאל אדריכלים.

הדמיות נוספות מהפרויקטים תוכלו לראות באתר שלנו תחת עמודי הדמיות החוץ:

צפיה בהדמיות פרויקט אגם בטבריה

צפיה בהדמות מלון אקולוגי בכנרת

צפיה בהדמיות מלון חוף מגדל בכנרת