זהירות- סרטון הדמיה מעורר השראה! המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) עומד לעבור מהפכת פיתוח ובינוי ולהפוך למוסד מוביל בחזית הרפואה הבינלאומית. צפו עכשיו בעתיד

הדמיה של מרכז רפואי שמיר
מבט על בית החולים החדשני והמתקדם במזרח התיכון

המרכז הרפואי החדש שמיר (אסף הרופא), צפוי לעבור מהפכת פיתוח ובינוי, אשר ימקמו אותו בחזית הבינלאומית של הרפואה. מדובר בתוכנית ענק למבנים חדשניים, שיוקמו על כ- 420 דונם ויכילו כ-1300 מיטות וציוד מתקדם.

לצפיה בסרטון התדמית, לחצו כאן

בימים אלו מובילה הנהלת המרכז תוכנית חדשנית, שתהפוך את המקום לבית חולים מוביל בחזית הבינלאומית של הרפואה ההיפרברית, חקר מיקרוביום וחקר אלרגיות. התוכנית נולדה כחלק מהחלטות הממשלה לפנות את מחנה צריפין הסמוך, דבר שיאפשר פיתוח מאסיבי באזור וצורך משמעותי לשרת אוכלוסייה חדשה. על פי ההערכה, למעלה ממיליון וחצי בני אדם יאכלסו את האזור ויזקקו לשירותי רפואה מתקדמים.

הדמיה של בית החולים אסף הרופא
מאפייני הבנייה הבריטית: כך נראה המרכז הרפואי שמיר כיום

המקום נותר עם מאפייני הבנייה הבריטית

התכנון האדריכלי החדש מתייחס להיסטוריה של המקום, אשר בתום מלחמת העולם הראשונה, עם כיבוש ארץ ישראל על ידי הבריטים, עבר לשליטת הבריטים. אז, אגב, היו בו 100 מיטות בלבד. מאז עברו על בית החולים גלגולים רבים, אולם הבינוי ההיסטורי במתחם הטביע את חותמו בסגנון בריטי ברובו. הקו האדריכלי הישן מציג במבנים מחופי טיח וגגות רעפים דו-שיפועיים, שבחלקם ניתן להבחין גם בקולונדות. עוד מעניין לראות, כי הבנייה הבריטית התאפיינה במעברים מקורים המקשרים בין המבנים.

התוכנית החדשה: "רפואה אנושית פורצת דרך"  

נכון להיום, מדובר בבית החולים הרביעי בגודלו במדינה, אשר נותן מענה לכמיליון מטופלים בשנה. בית החולים מוביל בארץ במספר תחומים, בראשם חדר המיון המצטיין ותא הלחץ הגדול והמוביל בעולם. בנוסף, הוא ידוע כפורץ דרך בתחומי המחקר הגנטי וטכנולוגיות רפואיות מתקדמות. בהתבסס על חוזקות אלו, יצאה לדרך התוכנית להרחבתו, תחת המסר: "רפואה אנושית פורצת דרך".  

הדמיה של מבנים במרכז רפואי שמיר
הדמיות מקצת המבנים העתידיים של בית החולים

המחלקות והמבנים החדשים המתוכננים לקום בבית החולים

תכנית האב להרחבת בית החולים כוללת מספר לא מבוטל של מחלקות חדשות ומתקדמות, ביניהן:

  • הקמת האקדמיה הישראלית לכירורגיה, מרכז הדמיה, הדרכה ואימון לרופאים מנתחים. הקמת בתי חולים לילדים ולנשים.
  • בניית מחלקת מיון חדשה, מרכז טראומה לטיפול באזרחים וחיילים ומתקן ניתוחים חדש.
  • שדרוג מכון הסרטן למרכז סרטן מתקדם.
  • בניין ההנהלה החדש.   
הדמיה של חדר המיון החדש שמיר

חדר המיון העתידי

כיצד מגייסים תומכים לתוכנית?

על מנת להוציא את התוכנית החדשה לפועל, יצא בית החולים במשימה לגיוס תומכים ושותפים. לצורך כך, יצרה חברת טוטם הדמיה ואנימציה תמונות ההדמיה לתוכנית הבינוי החדשה וסרטון תדמית לבית החולים. התוצרים שלפניכם מתרגמים את עקרונות התוכנית, החזון  והמסר: "רפואה אנושית פורצת דרך" – לוויזואליה מעוררת עניין ומרגשת.

הדמיה של מבנים במרכז רפואי שמיר

מבט לכמה מהמבנים המתוכננים

 זהירות, סרטון הדמיה עוצר נשימה

"אלו אנשים שאנחנו רואים כל הזמן, אנשים רגילים, אנשים יפים, אנשים שמייחלים לעתיד טוב יותר לכולנו", כך נפתח סרטון התדמית מעורר ההשראה, מבית היוצר של "טוטם". מטרתו לגייס תומכים ושותפים למימוש החזון, והוא מציג את הסיפור האנושי שמאחורי הקידמה והטכנולוגיה- סיפורה של החברה הישראלית. לצד זאת, ניתן להתרשם מהייחודיות האדריכלית של המרכז וכן, מחוזקותיו המקצועיות על פני בתי חולים אחרים בארץ ובעולם.

 

כדי להתעדכן בהדמיות האחרונות שביצעה חברת טוטם לחצו על עמוד הפרויקטים.

כתבות ומאמרים נוספים בנושאי הדמיה ממוחשבת ניתן לראות בעמוד סיפורי הצלחה באתר.