הדמיות ממוחשבות לחנות רשת הקוסמטיקה וואו

המיתוג והעיצוב המרגש של רשת WOW

בצל משבר הקורונה פתחה וחידשה רשת WOW London עשרות חנויות ברחבי הארץ.

בתוך כך, תהליך מיתוג ועיצוב מחדש הפך אותה למילה האחרונה לצעירים.

כידוע, הרשת מפתחת מייצרת ומשווקת מוצרים בתחום הקוסמטיקה, טיפוח ואקססוריז במחירי לואו קוסט. היא נמצאת כעת בתהליך לפתיחת כ- 10 סניפים מחודשים נוספים.

מעצב הפנים של הרשת, אורי ביטון (ORI DESIGN STUDIO), מסביר כי: "החלטנו על קונספט 'אפ טו דייט' עדכני, שיתחבר לקהל היעד הצעיר.

המטרה היא לספק חווית קנייה מגניבה ויצירתית. עוד שמנו דגש על שפת הסושיאל מדיה, אותה הם חיים".

את ההדמיות שליוו את תהליך המיתוג יצרה חברת טוטם.

לחצו כאן על מנת ללמוד עוד על הפרויקט.